השתלמות השנתית למנהלי מחלקות חינוך 2015

כמדי שנה חברת גן גנית מציגה את מוצרי החברה והחידושים האחרונים בתחום ריהוט גני הילדים מעונות יום ובתי ספר בהשתלמות השנתית למנהלי מחלקות חינוך. השנה נערך הכנס במלון דיויד בים המלח בין התאריכים 17-19/2/2015.
כזכיינים קבועים של החברה למשק של השלטון המקומי  ברהוט גני הילדים אנו דואגים להתחדש בתחום לקבלת תוצרים המותאמים לגני ילדים ובתי ספר מעוצבים יותר, בטוחים יותר ושימושים. לשם כך אנו נעזרים באנשי מקצוע אדריכלים, מעצבים וייעוץ לאורך כל השנה עם מפקחות גני ילדים,מנהלי רכש ומנהלי מחלקות חינוך. אנו לומדים את הצורך המשתנה ומתאימים את מוצרינו להתקדמות בשוק להיות עדכניים ומעודכנים כל העת.בכנס השנה הצגנו מוצרים חדשים בתחום הנותנים זווית נוספת מעשירה וחוויתית אחת מהם: מתקני הכושר לילדים מסדרת "הספורטאי הצעיר" החשיבות לפעילות ספורטיבית כבר בגני הילדים ובחטיבות צעירות. עוד במוצרינו החדשים בתחום מתקני משחקים לגני ילדים הם שולחנות בצורת עלי כותרת מודלריים הנותנים זווית שונה בעיצוב הגן ע"י עיצוב במספר צורות שונות ללמידה במרחב.
עוד חידושים בתחום מתקני חצר לגני הילדים אשר עבר מהפך בשנה האחרונה למתקנים מאתגרים, מעוצבים חומרים מתקדמים ועוד.. כל זאת עם השמת דגש רב על בטיחות הילדים. גן גנית שוקדת על פיתוחים חדשים כל העת, כחברה הגדולה ביותר בתחום אשר מוצריה נמצאים בכל גני הילדים ברחבי הארץ מתחייבת לקידמה ופיתוח תמידי!
אלבום תמונות מהכנס עם צוות גן גנית ומנהליו יחד עם מנהלי מחלקות חינוך של הרשויות.
מועדון לקוחות גן-גנית - הרשם לקבלת מידע על מבצעים והטבות ייחודיות