פינות סוציודרמטיות

חברת גן גנית משיקה כבר מ-1997 מוצרים ייחודיים לגני ילדים, מעונות ופעוטונים. בין המתקנים ישנם משחקים וצעצועים, משחקי תנועה וספורט, מתקני חצר, ריהוט לגנים ואף אביזרים משלימים ונראה כי היא עדיין מייצרת פיתוחים חדשים ואטרקטיביים, המתאימים לשנה הנוכחית. במפעל מודרני הממוקם בקיסריה, החברה דואגת לחדש ולהפתיע כל פעם מחדש, עם מתקנים מרהיבים ומאתגרים, גם בעיני מבוגרים. כיום, עם ההתפתחות הטכנולוגית וביקוש נרחב לפלאפונים חכמים, הילדים מאבדים את סבלנותם במהירות, לכן חשוב לספק עבורם אתגרים ואטרקציות מספיק מרגשות, בכדי שלא יאבדו עניין במהירות.

יצירתיות ומשחק תפקידים

חברת גן גנית גאה להציג פינות סוציודרמטיות, המתאימות לגילאים שונים ומאפשרות לילד להביע את עצמו, בצורה יצירתית ולבטא את הכישרון אל מול חבריו. פינות סוציודרמטיות, משמע פינות המאפשרות לילד ללמוד על הסביבה שלו ולהתנסות בעצמו במשחק דרמטי ובחילוף תפקידים. הפינות מפתחות את היצירתיות ואת המחשבה של הילד, החל מגיל שנה וחצי, שהפעוט יכול לצפות בילדים בוגרים יותר משחקים. פינות סוציודרמטיות מפתחות מוטוריקה עדינה וגורמות לילד לשחק לפי דימויים מסוימים שראה. אז לא רק שהוא מדמיין ומציג לצופים את הביטחון העצמי שלו, אלא גם מחקה דמויות שונות, מה שגורם להתפתחות היצירתיות שלו.

מוצר אישי לכל לקוח

חברת גן גנית מאמינה ברצונות הלקוח ובשביעות רצונו, לכן חשוב לה לספק לכם את המתקנים המתאימים ביותר, אם מבחינת המיקום, השטח, החלל וכמובן הגילאים של הילדים. בכדי לקבל את המוצר המתאים ביותר, חשוב ליצור קשר עם החברה ולספק לה את כל המידע הנחוץ בעת ההזמנה. כל מוצר מיוצר באופן אישי, תוך שימת דגש בפרמטרים שתציינו. פינות סוציודרמטיות מהוות מתקנים חדישים ביותר, המאפשרים לילדים דרך מהנה להביע את עצמם ולהתנסות במשחק. אם בעבר, היו אלה משחקי הבובות או הרופא והחולה, כיום ניתן לשחק בתאטרון, בחנות, בצרכנייה ואפילו בגינה. חברת גן גנית משתדלת ליצור מתקנים מאתגרים ואטרקטיביים אם מבחינת המראה שלהם או מבחינת התפעול. הילדים של היום זקוקים לאתגרים ברמה גבוה, שיספקו להם פיצוח קשה למוח של העתיד.

מועדון לקוחות גן-גנית - הרשם לקבלת מידע על מבצעים והטבות ייחודיות