מתקני משחקים וחצר לגני ילדים

מתקני משחקים, מתקני חצר לילדים של חברת גנית

מעוניינים במתקני משחקים, מתקני חצר לגני ילדים בעיצוב מקורי ואיכותי? הגן ילדים כבר נמצא רגע לפני הפתיחה וכל שחסר בו הם מתקני משחקים מודרניים ובטיחותיים.
מתקני משחקים הם תחום שעבר תהפוכות רבות בעשורים האחרונים.המתקנים הישנים בהם אנחנו עשינו שימוש כילדים כמעט שנעלמו מן העולם וכיום המתקנים השונים בטוחים יותר, חכמים יותר וללא ספק אטרקטיביים ומאתגרים יותר מבחינת העיצוב שלהם.
מתקני המשחקים המתאימים לגני ילדים משולבים מחומרים שונים: מתכת, פלסטיק ועץ עם עמידות גבוהה לתנאי מזג האוויר בחוץ.
חלק מהקמת גן ילדים הוא הקמת חצר הגן יש להתאים את מתקני החצר לפי שטח המקום, גילאי הילדים ומצע התשתית שעליו המתקן אמור להיות מונח.לגן גנית יש יועצים המומחים להקמת חצר משחקים בגן בדרך העיצובית והבטוחה ביותר ועם דגש רב על בטיחות הילדים בגן.


סוגי מתקני משחקים לגני ילדים:

יש לקחת בחשבון כאשר בוחרים מתקני חצר לגני ילדים את תועלת המתקן משחקים עבורם ומספר המשתתפים מתקני חצר כגון נדנדות זהו מתקן התורם רבות לעצמאות הילד המניע את הנדנדה מחזק את חגורת הכתפיים ואת שרירי הגב גורם להנאה מרובה ולהרגשת ריחוף.
מתקני חצר לגני ילדים – משולבים עם מגלשות – מתקנים אלה גורמים להתפתחות של מערכת שיווי המשקל , הטיפוס מחזק את רצועות הידיים והרגליים , הגלישה תחושת התנועה והריחוף מאמנת את המערכת הוויסטובלרית  


הקפידו על מתקני חצר העומדים בתו תקן:

רבים לא יודעים זאת, אך כיום ישנה חקיקה ברורה בכל הנוגע להקמה של מתקני משחקים ציבוריים. מכון התקנים הישראלי מפרסם מדי פעם הנחיות חדשות שכל מהותן היא הגנה על הילדים הנמרצים שעושים שימוש במתקנים. למרות זאת, ישנם לא מעט משווקים שמייבאים ציוד מחו"ל שלא דווקא עומד בתקנות המחמירות שנועדו להגן על שלום הציבור. התקנות השונות נוגעות  למתקני חצר לא רק למתקנים עצמם ולחומרים מהם ניתן לייצר אותם אלא גם לצבעים בהם מותר לעשות שימוש ואפילו למשטחי הריצוף שנועדו להגן על הילדים במקרה של נפילה.

מועדון לקוחות גן-גנית - הרשם לקבלת מידע על מבצעים והטבות ייחודיות