בטיחות הילדים בגן - זה לא רק מתקנים בטיחותיים


הבטיחות של הילדים בגן לא נגמרת רק במעצור לדלת או משקוף מרופד, יש המון דברים חשובים הנוגעים לבטיחות הילדים בגני ילדים.

כהורים, אנו תמיד דואגים לבטיחות ילדינו בגן. אבל יש הרבה יותר ממה לדאוג מסתם הבטיחות הפיזית של הקטנים שלנו. יש כל כך הרבה דברים שיכולים לקרות להם בזמן שהם בבית הספר וזה תלוי בנו כהורים לוודא שהם נשארים בטוחים.

אחת הדרכים שבהן נוכל להבטיח את שלומם היא על ידי בדיקת רקע יסודית בגן הילדים שלהם לפני שליחתם לשם בפעם הראשונה. זה כולל התבוננות באתר האינטרנט של הגן שלהם, שיחה עם מורים והורים אחרים וחקירת ביקורות מקוונות של תלמידים קודמים. זה יעזור לגלות אם ילדכם יהיה בטוח איתם או לא.


דרכים שונות בשמירת בטיחות


ישנן דרכים רבות לשמור על בטיחות הילדים בגן. אחת הדרכים היעילות ביותר היא להקים אזור ייעודי בו יוכלו הילדים לשחק. זה מוודא שכל הילדים נמצאים בפיקוח כל הזמן ופעילותם מפוקחת על ידי מורים ואנשי צוות אחרים.

לגן הילדים צריכה להיות גם מדיניות קפדנית כיצד הורים יכולים לאסוף את ילדם מהגן. יש לתת להורים רשימה של מספרי קשר , אליהם הם יכולים להתקשר בכל פעם שהם צריכים לדעת על התקדמות ילדם או אם יש מצב חירום במהלך היום.

בנוסף, בכדי לשמור על הבטיחות במיוחד אצלנו בישראל במצבים בהם אנו עדים להתקפות בטחוניות מגבולות המדינה, מצפון ומדרום, יש צרוך לתרגל התנהגות במצבי חירום קיצוניים והתמודד איתם בגן הילדים.

אחד הדברים איתם ניתן להגדיר אזורים קבועים הוא באמצעות שימוש בגדר עץ, הצבת גדר עץ לגינה יכולה לתחום את השטח שבו ישחקו הילדים במהלך היום, השטח המוגדר הוא הדרך הטובה ביותר לראות ולהשגיח על הילדים במהלך היום.

חשוב להיות מודעים לסכנות העשויות להתקיים בגן. זה כולל את הסיכון של בריונות, שעלולה להוביל לפגיעה רגשית ופיזית.

הורים צריכים להיות מודעים לסימני האזהרה לכך שילדם עלול להציק ולדעת מה לעשות בנידון. הם צריכים גם לדעת את זכויותיהם אם הם מרגישים שילדם הוטרד או הוטרד בבית הספר.

אל תהססו לפנות לכל גורם מוסמך אם אתם מרגישים שילדכם מציקים או מטרידים אותו בגן. חשוב להורים לנקוט בפעולה כאשר יש בעיה עם בטיחות הילד.

חשוב שתהיה סביבת גן בטוחה לילדים. ישנן הנחיות ותקנים רבים שנקבעו על ידי הממשלה כיצד לשמור על בטיחות הילד בגן. הנקודות הבאות מספקות כמה טיפים כיצד לשמור על בטיחות ילדכם בגן:

* עודדו את ילדכם להיות פעיל יותר ולהתאמן בתדירות גבוהה יותר.

* כדי שילדים לא ירגישו מאוימים, חשוב שיינתן להם תשומת לב פרטנית ולא רק קבוצת ילדים שמשחקת ביחד.

* יש לתת לילדים זמן למשחק חופשי בכל יום.

* כאשר אתם עורכים דייט משחק עם ילדכם, ודא שההורה או האפוטרופוס האחר מלווה אותם בכל עת.

מועדון לקוחות גן-גנית - הרשם לקבלת מידע על מבצעים והטבות ייחודיות