השנה נגמרה והילד עולה לכיתה א? כך תחגגו כמו שצריך את המאורע!

 

מועד מרגש ומיוחד

סיום שנות הגן הוא אירוע חגיגי ומרגש במיוחד ומעיד על תחילתה של דרך חדשה עבור הילד האהוב שלכם. אחרי מספר שנים בגן האהוב שהכיל אותו ואהב אותו עד בלי די, הגיע הזמן להמשיך לדרך חדשה ולעלות לכיתה א'. מדובר באירוע משמעותי עבור הילד האהוב שלכם, שמתחיל כעת דרך חדשה ובהתאם לכך ככל הנראה נרגש ונלהב במיוחד. בשביל לעזור לכם לתכנן את החגיגות כמו שצריך, ריכזנו עבורכם כמה טיפים שאולי יוכלו לסייע בחגיגות. בהצלחה!

 

 

תרמו למסיבת הגן

לפני שאתם מתחילים בחגיגות האישיות לילד, התחילו בלתרום לחגיגות בגן עם כל החברים והגננת. סייעו בארגונים, הציעו להביא כיבוד ועוגות ואל תשכחו להשתתף בכתיבת ברכה לגננת האהובה – היא הייתה שם בשביל ילדכם כמה שנים והיוותה עבורו לא פחות מדמות משפחתית קרובה. תוכלו כמובן גם להעניק לגננת מתנה מכל הורי הגן ובכך להראות לה עד כמה אתם מעריכים את העבודה הטובה שהיא עשתה.

 

 

תכננו מסיבה עם המשפחה והחברים

נוסף על המסיבות בגן, תוכלו כמובן לארגן לילד האהוב שלכם מסיבה חגיגית משלו עם המשפחה והחברים. המסיבה יכולה להיות ארוחה אצל סבא וסבתא, פיקניק בחיק הטבע ואפילו פעילות מאורגנת של חפש את המטמון עם כל האנשים שהוא אוהב. תוכלו להתייעץ איתו בנוגע לפעילות שנראית לו הכי מגניבה לחגיגות ובכך לתרום לתחושת האחריות שלו – תהיו בטוחים שהוא ישמח.

 

 

תפתיעו את הילד האהוב שלכם במתנה מיוחדת

כמו בכל מאורע חגיגי, גם כשמדובר בסיום שנות הגן, הענקה של מתנה יכולה להיות דרך מופלאה להביע את האהבה שלכם כלפי ילדכם. המתנה יכולה להיות קשורה לתחום עניין של הילד שלכם, לזיכרון משפחתי אהוב ואפילו – לשנת הלימודים המתקרבת. אם הילד שלכם סקרן ואוהב לדעת, תוכלו להביא לו אפילו ספר שיגרום לו להתרגש עוד יותר לקראת תחילת הלימודים.

 

 

אל תשכחו לכתוב ברכה מהלב

בסופו של דבר, הדרך הכי יפה להביע את האהבה העמוקה כלפי הבן שלכם תהיה ללא ספק באמצעות מילים. לכבוד המאורע החגיגי חשוב שתכתבו כמה מילים נוגעות ללב לבן האהוב שלכם שמסבירות עד כמה אתם גאים בו על הדרך המשמעותית שהוא עבר בשנים האחרונות. ספרו לו קצת על בית הספר, תגרמו לו להתלהב ממה שעוד עתיד לבוא ותזכירו לו שאתם תמיד שם בשבילו. יכול להיות מדובר בברכה משעשעת או ברכה בחרוזים – הכל תלוי בדברים שהבן שלכם אוהב.

 

 

תהיו שם תמיד בשבילו

נוסף על ההתרגשות וההתלהבות, עלייה לכיתה א' עבור ילדים רבים עשויה להיתפס כמעט מאיימת. הדבר לא ממש מפתיע – מדובר במסגרת חדשה לגמרי שמהווה התחלה חדשה. תזכירו לילד שלכם שאתם שם בשבילו, תענו על כל שאלה ותהיו קשובים. בהצלחה!

 


מועדון לקוחות גן-גנית - הרשם לקבלת מידע על מבצעים והטבות ייחודיות