בדיקות מקצועיות למתקני ספורט

כאשר אנחנו בוחרים מתקני ספורט לגן של הילדים שלנו אנחנו יוצאים מלאים בהתלהבות ובוחרים להם את המתקנים שבעיננו יתאימו לשלב ההתפתחותי שלהם בצורה הטובה ביותר. אנחנו בדרך כלל נשקיע מחשבה ויצירתיות בבחירה נכונה של כל המתקנים שאנחנו מאמינים כי ישפרו את היכולות של הילדים שלנו באופנים שונים.


מה שאנחנו הרבה פעמים לא לוקחים בחשבון הוא שגם אם נבחר מתקנים שיוצרו בידי היצרניות הטובות בעולם, גם אם נחשוב שאנחנו עושים את הבחירה הטובה ביותר עבורם, זה עדיין לא אומר שיש לנו את הכלים לבחון את המתקנים באופן מקצועי. אנחנו כאן כדי לספר על התחום הזה, של בדיקות מקצועיות למתקני ספורט ומדוע מדובר על דבר חשוב כל כך.


ילדים הרבה יותר רגישים ממבוגרים

לפני שאנחנו מדברים על ההתקנה של המתקנים, בואו נדבר על החומרים מהם עשויים המתקנים הללו. אנחנו לא תמיד מודעים לכך, אבל לא פעם, כדי להוזיל עלויות, גם החברות הגדולות משתמשות בחומרים לצביעה ולהתקנה של המתקנים הללו שלא מתאימים לרגישויות של הילדים לחומר. הם רוצים להאמין שאף אחד לא יגלה את הטעות, אבל אנחנו, בתור מי שאמונים על הבטיחות והביטחון של הילדים הללו לא יכולים לקחת סיכונים. חשוב לבחון את החומרים מהם עשויים המתקנים ולראות, בתנאי מעבדה, שאלו מתאימים לילדים ולא יעשו להם כל נזק בטווח הארוך או בטווח המידי.


האם אתם יכולים להיות בטוחים שהתקינו את המתקנים כנדרש?

כנראה התופעה השכיחה ביותר היא התקנה לא נכונה של מתקני ספורט שסופם להביא לאסון של ממש. מספיק עומס במשקל בנקודה מסוימת על המתקן, של ילד אחד או של קבוצת ילדים ואנחנו עלולים לראות אסון מתרחש לנגד עיננו בלי שיהיה בידנו הכוח לעשות דבר בנוגע לכך. חשוב מאוד לשים לב ולבחון האם ההתקנה נערכה כנדרש והאם אנחנו יכולים להיות בטוחים שהילדים שלנו יהיו מוגנים לכל אורך הפעילות בצורה הטובה ביותר. אנחנו מדגשים את הנקודה הזו משום שכבר נתקלנו במקרים בהם נדמה היה שהכל בסדר אבל רק כאשר המציאות טפחה על הפנים התברר כי שום דבר לא באמת היה בסדר. אנחנו לא יכולים לקחת את האחריות הזו ולתת לילדים לצאת לשחק במתקן ספורט שלא נבחן באופן מקצועי.


האם המתקן עצמו מתאים לילדים שלנו

לעיתים אין בעיה במתקן אלא רק באופן בו הוא הותקן, לעיתים, מדובר על מתקן שהוא פשוט לא מתאים לילדים, לא יכול לשאת את המשקל שלהם ועלול להסב נזק של ממש. אין מה לעשות, מי שאין לו את האוריינטציה, מי שלא חושב על כך מראש, מהר מאוד עלול למצוא את עצמו מתבונן בהשתאות במי שרואים את כל אותם כשלים בטיחותיים ומי שלא יכולים להרשות לעצמם שלא להתריעה על כך מבעוד מועד.


אתם לא יכולים לעשות את זה לבד

בחינה ובדיקה של מתקני ספורט זה מקצוע לכל דבר ועניין, צריך להבין בזה כדי להבין האם מדובר על מתקן בטוח ומתאים לילדים שלנו. אתם ממש לא יכולים לעשות את זה לבד. חשוב להיעזר באנשי מקצוע שעומדים כאן לצידכם כדי להיות בטוחים שאתם בוחרים נכון עבור הילדים. לשאלות ולהתייעצות, אתם מוזמנים ליצור קשר.

 

מועדון לקוחות גן-גנית - הרשם לקבלת מידע על מבצעים והטבות ייחודיות