כך תתכננו מסיבת חג בשילוב מתקני החצר

עבור ילדי ישראל, אפילו אם יום ההולדת שלהם חל בחודש דצמבר, אפשר לערוך להם את המסיבה בחוץ. למעשה, את רוב המסיבות והחגיגות בארץ אפשר לקיים בחצר הבית, אלא אם כן לרוע המזל באותו יום בדיוק יורד גשם. בואו נודה על האמת, השמש בשמיים מעלינו, רוב ימות השנה.

מסיבת חג או יום הולדת בחצר הבית, משמעותה עבור המארחים – ניקיון קל יותר ומגוון רחב יותר של אפשרויות לפעילויות, מכיוון שאולי לא תרצו לחלק צבעי ידיים לילדים, כשהמסיבה מתקיימת בסלון שלכם.

כשאתם מציעים לילדים מקום לשוטט בו, ויותר מזה, כשאפשר להוסיף גם כמה מתקני חצר כיפיים שיאפשרו לילדים להישאר פעילים ומרוצים, לא צריך להצטמצם ברשימת האורחים. וגם אפשר להכין מראש בחצר הבית את כל המשחקים, תחנות האוכל והיצירה.

ואם מדובר במסיבת חג, שאליה מוזמנים משפחה וחברים עם ילדיהם, תוכלו להכין בהזדמנות זו גם מתנות לראש השנה או לפורים, תלוי בחג שאתם חוגגים, ולשמח את האורחים שלכם בשי נחמד.

רוב הרעיונות המוצעים למסיבת חג בחוץ, יכולים להתקיים כמובן גם בפארק, אבל כל כך קל לתכנן את הדברים כשהכול מתרחש בחצר האחורית. לא צריך לסחוב הכול מהבית, בוודאי לא את ציוד המסיבה והקישוטים שהכנתם, וגם לא צריך לגרור את כולם לפארק הרחוק.

מסיבת נושא בחצר האחורית לכבוד יום ההולדת של הילד, היא האירוע הכי קל להכנה ולפירוק!

  • מסיבת חוף בחצר האחורית

אם אתם גרים קרוב לים, מסיבת חוף בגינה, עם מתקני החצר לילדים, יכולה להיות מהנה מאוד. יש היום שפע של חנויות למסיבות, בעיקר ברשת, שיספקו לכם כל מה שאתם צריכים כדי לעצב את החוף בחצר שלכם, ולהפוך את הפטיו למקום כיפי. תוכלו להוסיף צדפים, כדורי חוף וכמה פריזבי, והנה! מסיבת החוף בחצר האחורית שלכם הושלמה.

אם יש לכם גם ארגז חול בחצר, או מקום שתוכלו למסגר ולמלא בחול, תוכלו גם לערוך תחרות של בניית ארמונות בחול. מים חיוניים לכל מסיבת חוף לילדים, אבל אם אין לכם בריכה, תמיד תוכלו לשכור מגלשת מים מתנפחת למשך היום.

  • מסיבת הנסיכים והנסיכות

במקום מסיבת הנסיכות המסורתית, שמיועדת בדרך כלל רק לבנות, אתם יכולים ללכת על גרסה מודרנית המאפשרת גם לבנים להשתתף. בקשו מהילדים להתחפש לנסיכים, לנסיכות או לדמות כלשהי מהאגדות, וצרו ארץ פלאות מקסימה בעזרת מתקני החצר, ובהשראה של טירה.

עוגה בצורת כתר, וכיסא מלכות לילדת היומולדת, עם משחקים המלווים בשפע של פרסים מהנים, יהפכו את המסיבה הזו להצלחה כבירה.

  • מסיבת פיראטים

פיראטים היו תמיד פופולריים כתחפושת בפורים, במיוחד עם סרטי הפיראטים הפופולריים של דיסני, לאורך השנים. למה לחכות לפורים כדי להתחפש לפיראט? אתם יכולים לערוך מסיבת פיראטים לילדים, בכול חודש במהלך השנה, ולהזמין את כולם לחצר האחורית שלכם, המצוידת כבר במשחקים ובמתקנים שישעשעו את הפיראטים הקטנים בעלי העין הסתומה...

אם אתם רוצים להגדיל ראש, תוכלו להפוך את החצר לסיפון של ספינת פיראטים, עם פריטים שתוכלו לקנות מחנות התחפושות המקומית או המקוונת. ארגנו משחקים לפיראטים, כמו הליכה על קרש, או חיפוש אחר אוצר שהטמנתם בחצר.

  • מסיבת פיג׳מות

מסיבת פיג׳מות היא הרעיון המושלם למפגש ילדים, והכי קל לתכנן אותו. כאשר אתם שולחים את ההזמנות, ודאו שההורים מבינים שהפיג׳מה היא הלבוש המתאים לאירוע. ואם אתם מתכננים להפוך את הערב למסיבת שינה, ודאו, במידת הצורך, שהילדים מגיעים עם שקי שינה.

תוכלו להעסיק את הילדים עד לשעת השינה במשחקים בחצר, עם מתקני החצר המשעשעים שלכם, ואז לאסוף אותם לארוחה ולגלידה טעימה שילקקו בכיף בזמן שעת הסיפור, לפני השינה.

מועדון לקוחות גן-גנית - הרשם לקבלת מידע על מבצעים והטבות ייחודיות