הכירו את צעצועי התינוקות שחובה שיהיו בכל גן

התינוקות שלנו הם ככל הנראה הדבר יקר הערך ביותר שנמצא בידיים שלנו, אין דבר טהור, שמור וחשוב יותר מאשר הילדים שלנו. בחירה של צעצועי תינוקות היא בחירה חשובה מאין כמותה, מחקרים רבים כבר הוכיחו כי משחק בגיל צעיר, זו הדרך של הילדים שלנו להכיר את העולם, לפתח את המוח שלהם, ללמוד על אינטרקציה עם ילדים אחרים ועוד. הרבה פעמים, עולות שאלות, בייחוד של הורים טריים, מה הצעצועים המתאימים עבור הילדים שלנו? אילו צעצועים הם 'צעצועי חובה' עבור פעוטות? אנחנו כאן עם התשובה לשאלות הללו.

ראשית, חשוב לרכוש מוצרים איכותיים ובטוחים

כאמור, הילדים שלנו, התינוקות , הם ככל הנראה הדבר החשוב ביותר שיש. תינוקות, בייחוד פעוטות רכים, נוטים להיעזר בפה שלהם כדי לחקור את העולם, מה שנכון, במידה מסוימת, גם במקרה של ילדים בגילאים קצת יותר מבוגרים. גם בגילאי שלוש וארבע, אנחנו נראה מקרים רבים של ילדים המכנסים צעצועים לפה וכן הלאה. בדיוק בגלל זה, חשוב לבחור בצעצועים בטוחים. צעצועים שלא עשויים חומרים מזיקים, כאלו שלא צבועים בצבעים שיכולים להוות מפגע בטיחותי של ממש העלול לפגוע בבריאות של הילדים שלנו.

בכמה צעצועים לבחור? מאיזה סוג?

כאן אנחנו נענה לכל אלו שיוצאים למסע רכישות גדול לאחר הלידה ונפציר בכם, לא לצאת ולרכוש כל צעצוע שנקרה בדרככם. הרבה פעמים, דווקא כאשר ממעטים בקניות ומקפידים לרכוש רק את הצעצועים הרלוונטיים, אז מתברר כי הילד שלנו יכול ליהנות מדברים פשוטים. הרבה פעמים, ההמלצה תהיה, ביחוד בפעוטות, לרכוש מוצרים שיש בהם צלילים או כאלו שמאפשרים גירוי של החושים של הילד. לצורך העניין, גם ספר בו דפים מסוגים שונים, כאשר כל אחד מייצר תחושה אחרת, יכול להתאים להתפתחות של התינוק שלנו.

להגדיר את שטח המשחק, מזרן פעילות

אם אתם רוצים ליצור סביבה בטוחה לילד שלכם, אין כל ספק כי מזרון פעילות לתינוק זו אופציה נהדרת. כך, אתם יכולים לשמור על השטח בו הילד בוחר לשחק. בין אם על ידי יצירת חוצץ בין התינוק ובין הרצפה, בין אם על ידי יצירה של תחום בו אין 'מוקשים', חפצים או עציצים שיכולים להזיק לתינוק שיגע באלו בלי לשים לב. משטח פעילות הוא מה שאפשר לשים בבית בחדר המשחקים, בסלון או, מוצר שאפשר להביא לבית של סבא וסבתא ולגינה. באופן הזה אנחנו יוצרים לפעוט סביבת משחק בטוחה, באמצעות כלי פשוט, נוח ואפקטיבי.

ליצור סביבה תומכת ולתת לילד לגדול ולצמוח

בסוף, לא משנה אילו מוצרים תבחרו לרכוש לילדים שלכם, לא משנה באילו משחקים תבחרו בסופו של דבר, מי שאחראים להתפתחות של הילד שלנו הם רק המבוגרים סביבו. גננות מצויינות ונשות מקצוע אדיבות, אתם ההורים, כל אלו הגורמים שמאפשרים לילדים שלנו לפרוח ולהתפתח. 

מועדון לקוחות גן-גנית - הרשם לקבלת מידע על מבצעים והטבות ייחודיות