מתקני חצר למעונות יום

פתיחת מעון לפעוטות זה בוודאי לא עניין של מה בכך, אלא בפרוצדורה מאוד מורכבת שכוללת אישורים רבים ובדיקות מקיפות. בכדי למשוך כמה שיותר הורים מעוניינים, לפני הכול כמובן שחשוב שהגננת תהיה אדם מלומד, סובלני ובעל ניסיון עם ילדים, מאחר ולהורים חשוב שלילד שלהם תהיה דמות חיובית, מסורה ומחנכת במהלך שעות היום. כמו כן, המעון צריך להיות נקי, מסודר ואף מודרני בכדי למשוך את תשומת הלב בצורה חיובית. מתקני חצר למעונות נבחרים גם הם בקפידה, אם מבחינה בטיחותית או מבחינת היתרונות המלמדים של כל מתקן המתאים למעונות יום.

מתקנים חצר מלמדים

 חברת גן גנית המתמחה בתחום אספקת ציוד וריהוט לגני ילדים ומעונות יום כבר למעלה מ- 16 שנים, מפתחת בלי הרף מוצרים חדשים ושמה דגש על מוצר איכותי שיחד עם אטרקציה מהנה, יעניק לילדים חוויה לימודית ומאתגרת. חברת גן גנית מספקת מגוון רחב של ציוד לגני ילדים, מעונות, פעוטונים ואף לחטיבה הצעירה. כל המתקנים היוצאים מהמפעל של חברת גן גנית, מיוצרים לפי תקן מחמיר, עם חומרי גלם איכותיים וטבעיים, ידידותיים לסביבה ולילדים הצעירים. החברה עומדת מאחורי כל מוצר ומבטיחה ללקוחותיה מוצר בעל חיים ארוכים, בנוסף לאחריות שהיא מעניקה.

מתקני חצר לפיתוח החושים

מתקני חצר למעונות כוללים טרמפולינות, מנהרות זחילה, מתקני תחושה המכילים מגלשה נמוכה, מבוכי כדורים ועוד. כל המתקנים בנויים לפעוטות, מאחר כי הם מיועדים עבור מתקני חצר למעונות. אותם מתקנים מסייעים בפיתוח הקואורדינציה של הפעוט, מחדדים עבורו את החושים ואת התחושות, על ידי צורות שונות ודימויים של בעלי חיים. כל המתקנים צבועים בצבעים נטולי עופרת, בכדי שהילדים יוכלו לבוא במגע עם המתקנים ללא דאגה. כמו כן, חשוב מאוד שכל המתקנים ייבדקו במהלך כל תקופה, בכדי לוודא את תקינותם ולאשר כי הם בטיחותיים עבור אותם ילדים. ישנם מתקני חצר למעונות אותם עדיף למקם על חולות וישנם מתקני חצר למעונות אותם עדיף למקם על משטח יציב יותר, אך רך כמו דשא. הילדים מתלהבים מגודל המתקנים ומהצבעים החיים, מה שמאפשר להם לפתח את הדמיון ולהעשיר אותו. אין כמו להיכנס לחצר של גן ילדים וליהנות ממתקנים אטרקטיביים ונעימים לעין.
מועדון לקוחות גן-גנית - הרשם לקבלת מידע על מבצעים והטבות ייחודיות